Klachten

Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en vinden dat elke klacht netjes behandeld moet worden met als doel deze zo goed mogelijk op te lossen.
Heb je een klacht over een besteld product of over onze dienstverliening, dan vragen wij je vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken door ons een e-mail te sturen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.cyclinglifestyle.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 3750 reviews.