Geen producten (0)

Klachten

Wij vinden dat klachten er zijn om opgelost te worden en hechten veel waarde aan tevreden klanten.
Heeft u een klacht over een besteld product of over onze dienstverliening, dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken door een bericht te sturen naar info@cyclinglifestyle.nl.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.