Geen producten (0)

Klantenservice

Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur bereikbaar via:

  E-mail:  info@cyclinglifestyle.nl
  Telefoon & WhatsApp:  06 - 150 44 332

Encori Trading
Ulgerkamp 43
8014GG  Zwolle
Nederland
Kvk: 53718380
BTW-nummer: NL105290312B03

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen:
Verzendkosten
Betaalmethoden

Levertijd
Ruilen / retourneren
Klachten
Maattabel
Contactformulier

Verzendkosten

Wij doen er alles aan om de verzendkosten die u moet betalen zo laag mogelijk te houden. Voor een groot deel van de producten in onze webshop hoeft u helemaal geen verzendkosten te betalen (o.a. voor t-shirts, fietskleding en andere producten die wij via de brievenbuspost kunnen verzenden).
Bij andere producten zijn wij genoodzaakt wel verzendkosten te berekenen (€ 4,95 voor pakketpost binnen Nederland). Eventuele verzendkosten die u moet betalen worden altijd duidelijk in de productomschrijving of in de winkelwagen vermeld. Voor verzending naar België worden de volgende tarieven voor verzending in rekening gebracht: € 1,95 of € 3,95 (afhankelijk van het gewicht) voor brievenbuspost en € 6,95 voor pakketpost. Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 6,95.
Vanaf € 40,00 is de verzending altijd gratis (binnen Nederland, België en Duitsland).

Afhalen in Zwolle

Het is ook mogelijk een bestelling bij ons af te halen. U kunt uw bestelling in dat geval per e-mail aan ons doorgegeven. U ontvangt van ons zo snel mogelijk bericht wanneer de bestelling kan worden afgehaald (meestal is dit nog dezelfde of de volgende werkdag mogelijk). Houdt u er rekening mee dat de bestelling contant moet worden afgerekend.

Betaalmethoden

Bij CyclingLifestyle.nl kunt u veilig betalen. U kunt zelf kiezen uit de volgende betaalmethoden:

  • Betaling via iDEAL
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via uw eigen bank. Om een veilige online betaling te kunnen waarborgen, maken wij gebruik van de diensten van betalingsprovider Postcode.nl.
  • Betaling via PayPal of met uw creditcard
    Betalen met uw PayPal-account of gewoon met uw creditcard als u geen PayPal-account heeft. PayPal is een wereldwijd bekende en veilige betaalmethode. Via PayPal kunt u ook zonder account betalen met uw creditcard.
  • Overboeking
    U maakt het orderbedrag vooraf over op onze bankrekening. Uw bestelling wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Houdt u er rekening mee dat het hierdoor langer kan duren voordat wij uw bestelling kunnen verzenden.
  • Belgische klanten
    Bent u in België woonachtig, dan kunt u uw aankoop via MisterCash, SOFORT banking, PayPal of bankoverschrijving (IBAN) betalen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Levertijd (voor 16.00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd)

Alle bestellingen die wij voor 16.00 uur hebben ontvangen, worden nog dezelfde werkdag door ons verstuurd. In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan de volgende dag al bezorgd.
U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging op het moment dat wij uw bestelling hebben klaargemaakt en verzonden. Bij verzending via de pakketpost (DHL of PostNL) ontvangt u tevens een track&trace-link waarmee u uw pakket kunt volgen. Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog niet ontvangen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Ruilen en retourneren (herroepingsrecht)

Het kan zijn dat u niet helemaal tevreden bent over een besteld product of dat de bestelde kleding niet goed past. Gelukkig is ruilen of retourneren bij ons geen enkel probleem. Er zijn wel een aantal dingen waar u rekening mee moet houden, zodat het ruilen of retourneren zonder problemen verloopt.
Wij vragen u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op te nemen met onze klantenservice (bij voorkeur per e-mail). Wij kunnen u dan over de snelste procedure informeren om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Wij hanteren een termijn van 14 dagen vanaf de dag dat u de bestelling heeft ontvangen. U dient ons binnen deze termijn te informeren dat u van de koop af wilt zien of een product wilt ruilen. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om de bestelling (of een deel daarvan) aan ons te retourneren. Houdt u er rekening mee dat de kosten voor het retour sturen voor uw eigen rekening zijn. Binnen de termijn van 14 dagen mag het product niet worden gebruikt en dient u zorgvuldig met de verpakking om te gaan. Wij verwachten dat het product netjes, schoon en in de originele verpakking retour wordt gestuurd (mits en zover dit redelijkerwijs mogelijk is).
Na ontvangst en controle van uw retourzending wordt het aankoopbedrag (inclusief eventuele door ons in rekening gebrachte verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, aan u terugbetaald. Dit zal gebeuren op het bij uw betaling gebruikte rekeningnummer of op het rekeningnummer dat u aan ons heeft doorgegeven.
U kunt ook gebruik maken van het herroepingsformulier.

Klachten

Wij vinden dat klachten er zijn om opgelost te worden en hechten veel waarde aan tevreden klanten. Heeft u een klacht over een besteld product of over onze dienstverliening, dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cyclinglifestyle.nl.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.