Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur bereikbaar via:
Encori Trading Elskamp 9 7721 WT Dalfsen Nederland Kvk: 53718380 BTW-id: NL001417946B73 Bezoekadres: Cycling Lifestyle Welsummerweg 14B 7722 RS Dalfsen ![]() ![]() ![]() Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen: Verzendkosten Betaalmethoden Levertijd Ruilen / retourneren Klachten Maattabellen Contact |
Wij doen er alles aan om de verzendkosten die u moet betalen zo laag mogelijk te houden. Daarom hanteren wij verschillende tarieven voor verzending. Voor een groot deel van de artikelen in onze webshop hoeft u helemaal geen verzendkosten te betalen. Bij andere artikelen zijn wij genoodzaakt wel verzendkosten te berekenen (€ 6,95 voor pakketpost binnen Nederland, € 8,95 voor België). Eventuele verzendkosten die u moet betalen worden altijd duidelijk in de productomschrijving of in de winkelwagen vermeld. Voor verzending naar België worden de volgende tarieven voor verzending in rekening gebracht: € 1,95 of € 3,95 (afhankelijk van het gewicht) voor brievenbuspost en € 8,95 voor pakketpost. Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 8,95. Vanaf € 60,00 is de verzending altijd gratis (binnen Nederland, België en Duitsland). |
Het is ook mogelijk de bestelling in onze winkel in Dalfsen af te halen. Kleding kan eerst worden gepast. |
Bij CyclingLifestyle.nl kunt u veilig en gemakkelijk betalen. U kunt zelf een keuze maken uit de onderstaande betaalmethoden:
|
Alle bestellingen die wij voor 16.00 uur hebben ontvangen, worden dezelfde werkdag (maandag tot en met vrijdag) door ons verstuurd. In de meeste gevallen wordt uw bestelling de volgende dag al bezorgd. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging op het moment dat wij uw bestelling hebben klaargemaakt voor verzending. Bij verzending via de pakketpost (PostNL) ontvangt u tevens een track & trace link waarmee u uw pakket kunt volgen. Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog niet ontvangen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. |
Het kan zijn dat u niet helemaal tevreden bent over een besteld product of dat de bestelde kleding niet goed past. Gelukkig is ruilen of retourneren bij ons geen enkel probleem. Er zijn wel een aantal dingen waar u rekening mee moet houden zodat het ruilen of retourneren snel en zonder problemen verloopt. Wij hanteren een termijn van 30 dagen vanaf de dag dat u de bestelling heeft ontvangen. U dient ons binnen deze termijn te informeren dat u van de koop af wilt zien of een product wilt ruilen. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om de bestelling (of een deel daarvan) aan ons te retourneren. Houdt u er rekening mee dat de kosten voor het retour sturen voor uw eigen rekening zijn. Binnen de termijn van 30 dagen mag het product niet worden gebruikt en dient u zorgvuldig met de verpakking om te gaan. Het product met alle geleverde toebehoren dient – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Na ontvangst en controle van uw retourzending wordt het aankoopbedrag (inclusief eventuele door ons in rekening gebrachte verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, aan u terugbetaald. Dit zal gebeuren via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode of op het rekeningnummer dat u aan ons heeft doorgegeven. |
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en vinden dat eventuele klachten er zijn om opgelost te worden. Heeft u een klacht over een besteld product of over onze dienstverliening, dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken door een bericht te sturen naar info@cyclinglifestyle.nl. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. |
© 2023 www.cyclinglifestyle.nl - Powered by Shoppagina.nl